mandag den 5. november 2007

Dag 1 uge 1 år 1 med 23 ting

Min første blog i mit nye liv med 23 ting skal handle om ingenting. Retten til at udgive og udsende budskaber må naturligvis også omhandle retten til ikke at have et budskab. Det er mandag, jeg har lige haft en dejlig søndagsvagt i musikafdelingen, det vrimlede med mennesker, og i børnebiblioteket lige ved siden af myldrede det med børn og deres forældre. Der blev spillet, leget støjet, spist madpakker og lånt stribevis af bøger.
Det var i det hele taget en god søndag, metroen kørte planmæssigt og solen skinnede også da jeg kørte hjem igen.
Der var også lidt tid til at rydde lidt op i mail-bunken så her mandag morgen er det mindre koncentreret end det plejer at være. Solen skinner stadig og min første blog med 23 ting er ved at blive udgivet.

3 kommentarer:

Maria Bagge Nielsen, Tårnby Kommunebibliotker sagde ...

Dejligt, at du kan skrive så meget om ingenting;-)

Jens L. sagde ...

Men tag nu en ingenting af gangen

Ditte P sagde ...

Godt med en hyggelig blog om ingenting - det luner i den mørke tid :o)